Don't cry out

Idag kom den efterlängtade lappen. Jag och Hannah har varit som barn i väntan på julafton och ibland har våran väntan varit näst intill olidlig. Vi har känt oss motarbetade längst resans gång men idag infann sig alltså lappen i Hannahs brevlåda, inte en dag för tidigt. Vid intresse angående detta ämne hänvisar jag vidare till http://chalke.blogg.se där en mer utförlig redogörelse finns.

Och en liten notis bara: Fotbollslaget (Ofyndigt namn, jag vet) vann första matchen efter uppehållet med förkrossande 12-0. Ni som missade detta målkalas, misströsta inte, imorgon får ni en ny chans. Så var det sagt också.

Lina har träffat Ola, han är bara 1,70 cm lång/kort. Där gick många drömmar i kras, i alla fall mina och Lindas.

Låten: The Knife - Heartbeats

Mindre än en vecka! Adios amigos



Kommentarer
Postat av: hannah

nu funkar bloggen bättre!! =)

2006-08-09 @ 11:44:39
Postat av: Anonym

haha, tur eftersom att vi inte kan leva utan den:p

2006-08-09 @ 12:34:12
Postat av: hannah

hallå vart håller du hus? va sugen på lite vetgirig ju :P

Postat av: Anonym

Haha, ledsen Hannah men plikten kallade.. blev en liten sväng på krogen bara:p

2006-08-10 @ 02:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback