It's decision time

Min pappa är nästan lika nyfiken som mig, kan tyckas omöjligt men det ligger i släkten. När jag kom hem idag tillkännagav han lite skamset att han hade en bekännelse. Han inledde med fraser som "det var inte meningen", "jag kunde inte låta bli", "sidan var uppe när jag satte mig", "jag tyckte att det verkade så intressant". Kom till saken, sa jag, som redan hade förstått att han läst min blogg. Min tanken när jag skaffade denna blogg var väl kanske inte direkt att pappsen skulle läsa men den är ju onekligen offentlig så jag får väl stå mitt kast. Hur som helst så var han lyrisk. Jag var mest generad. Han hade läst inlägget angående mitt sommarjobb på SCA (där han för övrigt jobbar) och tyckte absolut att jag skulle skicka in det till SCA så att dom kunde publicera det i deras interna tidning. Lugn i bussen! Läste han inte avsnittet där jag klankar ner på halva fabriken? Jag tror inte att Barbro och dom andra på lokalvåren skulle uppskatta mina ord. Snacka om att ha satt sin sista potatis på det stället.

Igår kära, idag plastsyskon.. what's next?
Igår Ola, idag Björn Lind.. vem ska jag välja?
Igår Umeå, idag Kalifornien.. vågar man?

Och när ska man inse att det är kört? Två veckor? tre? fyra? fem? tio? Ett svar vore enklare, ja eller nej. Inte för att jag har frågat men.. du borde fatta.

Nedräkningen har börjat: 9 days!

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag kan inte låta bli att skratta tills jag dör.

Postat av: hannah

ojoj haha, va sa martin mer då? :P
vadå, cali?? ska du med eller whats the deal?? =)

2006-08-06 @ 15:18:48
URL: http://chalke.blogg.se
Postat av: Malin

Han hade skrattat tills han grät och tyckte precis att det stämde typ:p
haha erica har startat någon slags övertalningsprocess så vi får se...

2006-08-06 @ 16:45:51
Postat av: Anonym

haha kung ;)

oooh, coma on! jag hakar på övertalningsprocessen!!!!:S

2006-08-06 @ 16:54:06
Postat av: hannah

oj, :D ska det va, inte :S :P haha mkt smilisar :P

2006-08-06 @ 16:54:31
Postat av: Erica

jag tycker vi gör malins blogg till en chatt..
Hmm mitt chattnamn ska vara "chattrica_15!"

2006-08-06 @ 17:02:06
Postat av: Chattrica

loggar ut...


haha så lame jag är. hmm i guess i'm just bored :)

2006-08-06 @ 17:19:50
Postat av: chatthannis

hallå, jag har just loggat in!!
chatthannis_14

2006-08-06 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback