One night to speed up truth

Jag har en känsla av att det är aningens otaktiskt att skriva blogg klockan 03.58 på natten efter en utekväll. Men det är väl kanske då sanningen kommer fram så.. grattis till er.

Jag börjar verkligen inse att jag behöver lite spänning i mitt liv och eftersom att ingenting spännande sker får man ta saken i egna händer. Spänning kan ju skapas på lite olika sätt, man kan t.ex. hoppa bungyjump, resa till Afrika eller köpa en trisslott.. jag däremot valde att lämna ut mitt nummer (det ska tilläggas att jag (nästan) aldrig lämnar ut mitt nummer till någon)  till en gangster. Smart? Kanske inte jätte. Tur för mig är väl iaf att han förmodligen aldrig kommer att ringa. Frågan är ju bara vad jag gör om han ringer? Spännande, visst. 

"Am I a fool to think that there's a little hope?" undrar Lenny och jag med för den delen.. svaret är nog dock ja, you're a fool. Men men.. som Sara skulle ha sagt: "the heart wants what it wants", kloka ord.

Innan jag blir brutalt ärlig är det bäst att vi slutar, tjing. 

 


Kommentarer
Postat av: hannah

meen ovanligt att malin, anna o sara va ute då :P ni e som värsta "umebrudarna" ju, kör på allt :P

2006-08-02 @ 12:33:21
Postat av: tova

haha, du är festlig :P

2006-08-02 @ 13:46:43
Postat av: Erica

trisslotter är underskattade..köp en!

2006-08-03 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback