Paradise City

Så var man hemma då. Levande. Sliten. Brun. Fattig. Egentligen talar väl rubriken sitt tydliga språk men för att sammanfatta Barcelona och resan på ett snabbt och enkelt sätt så var det
 B Ä S T. Vi har solat, badat, shoppat, sprungit upp och ner för ramblan både med och utan heels, druckit sangria och vikoroff i mängder, sovit för lite, träffat bra och dåligt folk, ätit och haft satans kul. Vi ger resan 5 av 5. 
   Litet minus (cirka 0,001) för flådda, döda råttor i vattnet, sand överallt, cleaningladys frånvaro, stockholmska och ont i fötterna. Största pluset går utan tvekan till hjälten Resorb som gjorde det hårda livet möjligt, mitt hjärtligaste tack!

Från och med nu får man leva på minnen och oförglömliga citat som förmodligen inte är ett dugg roliga förutom för mig Rebben och Lindet. Jag har haft mitt roliga och det är nu dags att ta tag i livet, skitkul.

5 av 5 mina damer och herrar, 5 av 5!

image10


Kommentarer
Postat av: chalke

bra m 5 av 5!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback