Turn me in to a dead fish

Som Sophie sa idag: "Det är inte lätt att vara Malin" och jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Det är sannerligen inte lätt att vara mig, you should try it. Jag vill verkligen vara den där döda laxen nu. Jag tycker inte om att ta avgörande beslut som påverkar framtiden. Rätt eller fel, hur vet man liksom? Svaret är att man vet inte, man måste testa. Så imorgon avgörs det, antigen ett hopp utför ett stup utan att veta var jag landar eller tillbaka på noll. Inget känns egentligen speciellt lockande.

Men som Timbuktu skulle ha sagt, "Det ordnar sig, det gör det alltid"

Det känns som att min blogg har förvandlats till lite av en gnällhörna men det blir nog ändring på det snart!
Fortsättning följer hur som helst..

Kommentarer
Postat av: ch

malin hur gåre nu då? blivit ngt klokare än?? =)

Postat av: E

ja eww, va gnällig du har blivit..skitjobbigt o läsa ;)

2006-08-31 @ 23:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback