I'm dreaming of a white christmas

Hemma från Barcelona och min minisemester. Egentligen är nog inte semester korrekt ord i detta sammanhang. Man kom inte direkt hem inte utvilad, kry och laddad, snarare tre gånger så sliten och apförkyld. Men det var det lätt värt, sanslöst bra resa.

Igår firades julen in, för många med en jäkla fylla. För vissa ledde det i sin tur till att kärleksförklaringar (som egentligen borde stannat bakom stängda dörrar) fick möta dagens ljus, andra körde rattfulla eller hånglade upp nått random på dancefloor i någon slags töntig hämndaktion. Det är fint. Vem som gjorde vad låter jag vara osagt eftersom berörda personer redan haft tillräcklig ångest. We don't have to rub it in.

Jag önskar mig snö och ett alkolås till mobilen i julklapp, vi får se om någon av önskningarna slår in.
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback