Another day in a life

Idag har jag absolut ingenting roligt att förmedla. Om gårdagen var klockren har denna varit far from. Jag vaknade efter tre timmars sömn, uttorkad, illamående med en främling brevid mig (lugn, jag vet vad ni tänker). Mitt rum som alltid brukar ha samma temperatur som ett kylskåp hade nu helt drastiskt och oförklarligt höjt temperaturen till något som mer passar i en bastu. Till min lättnad insåg jag dock relativt snabbt att främlingen inte var så främmande, utan bara Sara som efter diverse regelbrott (vi skyller på alkoholen) följt med mig hem efter en halvbra/dålig utekväll. Efter att ha hinkat i mig litervis med vatten lyckades jag iaf. somna om i hopp om att vakna pigg och fräsch ett antal timmar senare. Som så många gånger förr förblev det just bara förhoppningar. Jag har mått värre än jag förtjänar hela dagen och ställer mig verkligen frågande till varför jag bestraffats med en sån här dag? Kanske var det gårdagens stölder, in that case, förlåt mig Gud.

Nåja, imorgon är en annan dag. Och nu tar jag 3 vita veckor, vem är med mig? Någon? Inte?

På återseende.

Kommentarer
Postat av: hannah

I'm right behind you friend!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback