En snabbis

Nyss hemkommen, klockan är mucho, jag är dödstrött och min buss går till jobbet 5.20.. det är inte verkligt. Ska man skratta eller gråta? Dock gör det inte jättemycket när man just sett Lasse, typ bäst. Det var över förväntan trots att jag sett honom två gånger innan, klockrenaste avslutningen med bland annat 'Kom änglar'.. verkligen kanoners!  
   Imorgon är för övrigt min sista dag på SCA och det är med blandade känslor jag lämnar stället.. faktiskt. Men det ska bli riktigt skönt att få semester, om man nu får kalla det de.. egentligen blir jag ju bara arbetslös. Eller man kanske kan kalla det "mellan två jobb"? Skit samma, det får bli morgondagens problem.. sängen Nu.

And by the way.. I kind of hate you.

Nighty!




Kommentarer
Postat av: hannah

Lars Winnerbäck?! Vem betalar för att se honom? Vem går än dit om det e gratis? Svar: Malin "Malla" Wahlberg".
Jaja, nog om det.

Mellan två jobb, intala dig själv det du. haha.

Postat av: Malin

Haha thanks mate, nu känns det mycket bättre!
Och angående Lars, du vet inte vad du går miste om.

2006-07-21 @ 08:34:39
Postat av: hannah

äh vi sitter ju i samma båt, typ... =)
ingen lars-fantast här inte!

2006-07-21 @ 11:23:42
URL: http://chalke.blogg.se
Postat av: Erica

I kind of hate you to! haha. Rätt skönt och kunna ge "någon" skulden för det här bloggandet. kl 5?! oh mama :)

2006-07-21 @ 12:32:23
URL: http://sjogge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback