Premiär

På allmän begäran (Hannahs "begäran") har jag till allas glädje äntligen skaffat mig en blogg. Så enjoy! 
   Dock ruskigt otajmat av Hannah att få mig att göra detta just Nu. Jag börjar jobbet om mindre än sju timmar vilket innebär att jag borde sovit i minst en redan, istället sitter man här och har inte ens duschat.
Bra. Det innebär att jag kommer att somna på fikarasten imorgon, garanterat. Dock är man ju aldrig ensam om den saken.. städtanternas, förlåt lokalvårdarnas (för det är ju ändå det man helst vill bli kallad) fikarum kryllar av sommarjobbare nu och slappa som vi somnar vi titt som tätt. Men vem kan klandra en egentligen? Hemmetsjournal och Allers från 2003 är kanske inte världens energikick. Och har man inte insett tjusningen med kaffe.. ja, vad gör man då? 
   Jag har kommit fram till sjukt mycket under mina fem veckor på SCA, sanslöst mycket oviktigt/ointressant/korkat/dumt som jag ändå tänker dela med mig av men också en del deep shit.. det blir lätt så när man har för mycket tid att tänka. Men det får vi ta en annan dag helt enkelt för nu skriker sängen efter mig, hur oemotstådlig den än är så ska jag dock dra en quicky i duschen först.

That's it.. bara att ni läser vidare om ni vill ha svar på livets alla frågor för vem vet, det är kanske här ni finner dom. Risken finns ju dock att det mest blir gnäll och kärlekssvammel men det funkar ju det med! Visst. Och btw, missa inte Lars imorgon!
Gonatt// Malin

Kommentarer
Postat av: hannah

Hey, nog m ris till mig va?? =)
Sen så måste jag bara tillägga att det va under min första sommar på städet (förlåt, lokalvården) jag upptäckte tidningen "Amelia". Fann den rätt trivsam. Vet inte om det va pga det mörka fikarummet och det tråkiga jobbet, eller om den verkligen va så bra. Den frågan kan jag inte svara på nu, har nämligen inte läst tidningen sen jag slutade.
Men ett hett tips, läs den, den funkade på sca iaf! =)
Nighty!!

Postat av: Erica

Hahaha. Hannah borde spankas!

2006-07-20 @ 17:42:37
URL: http://sjogge.blogg.se
Postat av: hannah

erica, shut up! :P

2006-07-20 @ 17:57:50
URL: http://chalke.blogg.se
Postat av: tova

det här var kul. du är bevakad. enjoy lasse nu!

2006-07-20 @ 18:10:25
Postat av: Antonia

intressant, kreativt och helt okej tidsfördriv.. gj malla!

2006-07-23 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback