Summer in the city

Det är verkligen äckligt skönt med sommar och ledighet. Det förstnämda har jag mer än gärna året runt, eller åtminstone 80 procent av det. Sen kan resterande 20 procent delas ut på övriga årstider, det vore ultimat. Jag bor nog i fel land.
Veckan har varit alla tiders med sol, bad och fotboll och helgen fortsätter på samma bana. SMHI hade visst lovat 13 grader och moln/regn inför helgen men Gud ville annorlunda och jag bara tackar och tar emot.

Mina tre vita veckor förvandlades igår snabbt till två. Man vill ju inte vara den som är den så det är klart att man bjuder till. Det är ju trots allt sommar. Egentligen, varför nånsin vara vit? Det är ju brun man vill va, ha ha.
Från ett tråkigt skämt till ett annat "skämt": gårdagskvällen, det är sällan man skådar sådana intriger alltså. Vissa kan verkligen det här med att ställa till det för sig men det är ganska roande. Triangeldraman till höger och vänster gillar vi.

Förresten så har jag blivit kär och vad än Sjögge säger så är jag ingen BPF, kärlek kan sträcka sig över alla gränser och åldrar you know, hah. 

Dagens låt: The Souns - Rock'N Roll

Shake that ass, ciao!

Kommentarer
Postat av: hannah

Tänkte just fråga dig va som hände m dina så omtalade vita veckor, o får ju nu svaret här. Så jag antar att jag är "den som är den" då Malin? eller hur vare du ville uttrycka dig? :P

2006-07-29 @ 23:06:58
Postat av: Malin

För det första så vill jag bara säga att jag var väldigt lugn igår, nästintill nykter faktiskt. För det andra så var jag helt nykter ikväll (en eloge tack!) och för det tredje så ville jag bara inte vara "den som är den" och göra folk besvikna.. jag förväntades styra upp festen och då är det klart att man tar sitt ansvar, eller hur Hannah?

2006-07-30 @ 02:21:33
Postat av: hannah

whateva treva´!

2006-07-30 @ 02:51:38
Postat av: Sjögge/Erica

Poor Jordan..pedofiler,det är vad ni är! VEM kliver upp kl 10:00 på morgonen för en fotbollsmatch med småkillar?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback