This rollercoaster ride never stops

Nu byter jag Umeå mot Göteborg i några dagar, det känns kanon. Intriger, jobb och tråkig vardag får vila ett tag medan jag bara har roligt. Jag ska bara åka tåg i 15 timmar först, 15 timmar sittande.. I say no more. Dessutom vaknade jag med 10 knivar i halsen imorse, resfeber som mamma skulle ha sagt? I don't think so. Men, det som inte dödar härdar så nog ska detta gå bra.

Och Ödet, jag förstår mig verkligen inte på det.

Ha en trevlig helg och Valborg, för det ska jag!

Dagens låt: Snow Patrol - Chasing Cars


Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas du får kul Malin. Partyhattarna ligger och vilar medan du är borta... Hm, just ja. Gav ditt telefonnr till Tina om det var okej :P Hon satt hemma och drack vin själv..Det lät bara FÖR hemskt så jag kunde inte låta bli. Haha. Bye love

2007-04-28 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback