Cause it's a bittersweet symphony

Jag kommer hem efter sista natten med gänget. Klockan är mycket och jag smyger för att inte väcka någon. Jag är hungrig, så jag rostar en macka. Lite för länge tycker brandvarnaren som börjar tjuta för full hals. Jag börjar hoppa och flaxa febrilt med armarna för att tysta det som har kapacitet att väcka hela kvarteret, det fungerar inte. Jag letar i panik efter något att vifta med men allt jag hittar är en disktrasa. Disktrasan är blöt men jag tar ingen notis om detta utan fortsätter mitt ihärdiga flaxande tills det till slut, äntligen blir tyst. Till vilken nytta undrar jag såhär i efterhand, huset är väckt och det är blött i hela köket. Jag lämnar kaoset och går och lägger mig.

Av någon anledning tar Antonia och Frida tag i mina trosor. Jag har skickat i princip alla mina kläder till Sundsvall och har därför ett par Bridget Jones-liknande hipsters kvällen till ära. Jag har inte tänkt att ligga ikväll. De gör narr av mina trosor. Jag blir sårad men har som sagt inte tänkt att ligga. Lite senare träffar jag en kille, han är söt och vi far på efterfest. Plötsligt hör jag Frida och Antonias skratt i bakhuvudet och det slår mig lika hårt som med ett brännbollsträ, det är nog bäst att jag går hem.

Och jag saknar redan de jag nyss har sagt farväl till trots att jag vet att jag kommer att se dem snart igen. Hur ska jag klara mig utan Er!?


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: Twins!

Saknar dig already Gunde!
Men vi ses snart, du är trots allt bara en bilresa bort :D

2007-08-30 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback