Do you know, that everyday's the first of the rest of your life

Jag har försökt komma på ett bra sätt att sammanfatta det hela men jag ger upp. Vistelsen på Arlanda forsatte i dur och när mina drömmars man Henrik "Zäta" Zetterberg uppenbarade sig framför mig visste lyckan inga gränser. Väl på plats i värmen var allt så bra som det kunde bli. Vi hade inget att klaga på, sol, bad, trevliga människor, god mat och dryck osv. Inget att klaga på som sagt, fram tills sista kvällen. Jag insjuknade i 40 graders feber och drabbades dessutom av någon odefinierbar magsjukdom (magsjuka, matförgiftning, salmonella, who knows?) Det följande dygnet och resan hem fick mig nästan att önska att jag aldrig blivit född. Men med en ängel till pappa så tog jag mig i alla fall hem till slut och börjar sakta men säkert återhämta mig. Eftersom att jag inte orkar mig på någon vidare redogörelse för resan låter jag bilderna, som jag snart ska fixa, tala sitt tydliga språk istället. 

 Och låten som jag aldrig kommer att bli less på; Thriving Ivory - Angels on the moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback