I need you to hurry up now cause I can't wait much longer

Hur kommer det sig att vissa saker kan kännas så himla bra på dagen och så fort det blir kväll så kommer ångesten krypande, kan någon förklara detta fenomen för mig? Det är ofta såhär men i dessa flyttider mer än någonsin. På dagen kan jag nästan vara överpeppad medan jag på kvällen vill kedja fast mig i mitt rum och stanna för evigt. Och det känns ju lite surt att lämna den som får benen att darra och hjärtat att göra en liten volt, det var länge sen, typiskt.

Imorgon är jag bjuden på surströmmningsmiddag hos mina grannar som jag har tackat ja till. Jag som inte ens äter surströmming, hur tänkte jag där?

Jag gjorde för övrigt mitt sista pass på Online igår, nästan så att jag kommer att sakna det, faktiskt. Och med min snittlön förstår jag varför jag har jobbat där så pass länge, även att det kanske är något jag borde satsat på, det är lätt att vara efterklok.

Och till sist
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article579850.ab, alltså Ha ha! Tur att någon tar tag i de viktiga frågorna. Jag går och skaffar mig en så kallad "knullkompis" nu, bara för att.

Kanye West - Stronger


Kommentarer
Postat av: Hannah

Knullkompisar är ju coolt liksom

2007-08-17 @ 01:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback