Light up this midnight skies

En bra regel när man handlar är att inte vara svinhungrig. Jag brukar följa den för att slippa övertrasserat kontokort och överfyllt kylskåp. Från och med idag har jag en regel till. Efter 45 minuter på Ica, då jag hela tiden var dödstörstig, kom jag hem med sju liter vätska. Cola, juice, mjölk, saft, jag har allt nu. På matfronten ser det inte lika bra ut.

För övrigt är detta konstigt: Jag pratade med en anonym person idag som berättade att hon var befriad från förbannelser i två år till. Jag undrade givetvis hur man ens kan befrias från dessa och såhär går det tydligen till: "Du tar en glasburk och fyller den med rostiga föremål, sen pissar du i denna burk och droppar i lite blod. Efter detta gräver du ned den minst en meter under jordytan...sen är du skyddad i tio års tid mot förbannelser". Hjälp! I rather stay cursed.

Nu ska jag baka lussebullar och dricka Cola, anteckna. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback