I'm in over my head

Det känns som att jag har färdats 30 år fram i tiden. Det är fredagkväll, jag går omkring hemma, osminkad, i tights och luvtröja med håret uppsatt i en knut. Jag har tvättat, städat och gjort både frukost och lunch till imorgon. Min nacke är stel och ond och framför allt är jag trött efter en krävande arbets- och träningsvecka. Mina öron tjuter à la tinitus och jag gnäller på allt och alla. Det är bara bitterheten som saknas för att göra mig till en fullfjädrad surkärring. Jag hoppas verkligen inte att det här är detta öde jag går till mötes.

Nya tag imorgon, uppstigning 06.00 för avresa till Luleå och inte hemkost förrän runt 23.00. Ändå ultimat sätt att spendera den enda riktiga helgdagen.. sa jag att jag inte var bitter?

Trevlig helg!

Razorlight - In the morning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback