Tell me how could love stand a chance again

Jag hängde just min tvätt med min favorittröja som skulle bäras på jobbet imorgon. Den kommer dock inte att bäras på jobbet. Nej, den kommer, as a matter of fact, aldrig mer att bäras i något som helst sammanhang. När jag, lyckligt ovetande, slängde in den i tvättmaskinen hade den ultimat passform och var så perfekt.. såå perfekt. När jag tog ut den kände jag direkt att något inte stod rätt till. Jag höll upp det som en gång varit min älsklingströja och insåg att denna ulltuss skulle inte ens min taniga 10-åriga "bonus-bror" ha en chans att klämma sig i. Den hade krympt minst 10 storlekar. Vi snackar magtröja, big time. Och det känns ju lite ur modet. En krympt tröja, så klassisk men ändå så tråkigt. Jag sörjer. Rest in peace my dear friend, I will never forget you.  

Jag ä l s k a r  Lalehs "Hide away", det är lätt dagens, veckans, månadens låt.

Kommentarer
Postat av: ecco

hahaha. men kära nån!! jag är less på mitt sodastream vatten och jag köpte den för 995kr igår..
sitter nu och funderar VAD jag kunde ha gjort för pengarna istället...

2007-02-01 @ 10:49:05
Postat av: Malin

haha sjögge, jag sa ju att det var ett dåligt köp! du tror inte att du kan returnera den om du slår in den lite fint igen?

2007-02-01 @ 12:38:54
Postat av: ecco

jag kunde ha köpt dej en ny tröja....
Jag vet inte.. den är ju lite "wet" så att säga.

2007-02-01 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback