Where there's no reason to hide

Igår var Jossan lite nere på jobbet. Det gick inte så bra för henne och dessto bättre för mig. Ingen bra kombination. Snäll som jag är gjorde jag ett försök till att trösta:
- Jag vet hur det är, man vill bara skjuta sig själv..
- Nej Malin, jag vill skjuta dig!
Jag var tyst resten av dagen. Onekligen misslyckat försök.

På mitt andra jobb är tongångarna dessto vänligare. Inte minst från datakillen som för övrigt är identisk med Rikard Wolf. Om jag hade haft en bild på honom hade jag dragit in en klockren "lika som bär" här på bloggen. Får jobba lite på det. Dom har exakt samma svarta man med tillhörande svarta outfit och är läskigt lika i största allmänhet. Dessutom är han hårdrockare och spelar i ett coverband. Apropå manen så stod jag och kopierade en miljon papper här om dagen och såg verkligen inget slut på eländet när datakillen (Rikard) susade förbi. Han hade onekligen bråttom, så bråttom att ett föremål flög ur hans ficka av bara farten. Färgen på föremålet gjorde att den drog till sig min uppmärksamhet. Datakillen var dock blixtsnabb med att stoppa tillbaka den i kavajfickan där den hörde hemma och försvann lika snabbt bakom hörnet. Trots hans snabba agerande hade det inte undgått mig att föremålet var en babyrosa kamm, jag tyckte mig även ana en blossande färg i hans ansikte och jag kunde bara inte sluta skratta.

Undra förresten vad straffet för bloggande på jobbet är?

Kommentarer
Postat av: Ecco

jag kopplade till kondom...Vet inte varför!!?

2007-01-30 @ 15:48:13
Postat av: Malle

haha, kanske för att det är allt du har i huvudet.. god woman, you really need some ****!

2007-01-30 @ 15:51:06
Postat av: ecco

seks?

2007-01-30 @ 15:52:06
Postat av: Anonym

hockeyklubba!

2007-01-30 @ 15:52:57
Postat av: Ecco

så vare vi kallade prickikorvarna ja...

2007-01-30 @ 15:53:56
Postat av: Anonym

haha, du måste verkligen sluta med det där.. det är inte ens roligt! haha, jag dör.

2007-01-30 @ 15:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback