You'd better do better than that!

Oj, va jag längtar efter helg. Det är bara 4 timmar och 10 minuter kvar i skrivande stund men det känns nästan outhärdligt. Min längtan har pågått ända sedan jag satte min fot på jobbet i måndags morse vilket borde bli för sådär en 96 timmar och 50 minuter sen.. det är ändå en rätt lång väntan. Vad är det då jag längtar efter? Kompishäng, utekvällar och sena nätter? Nej tack. Jag dagdrömmer om sömn, lugn och mjukisbyxor. Och det är förhoppningsvis vad min kväll kommer att bjuda på. Det enda som kan förstöra den är att ungen jag ska barnvakta förvandlas till en djävulsunge eller att Patrick Ekwall (jag är fortfarande arg över liknelsen, Erica) får mig att spy i godisskålen när han gör några tappra (?) försök till danssteg. Låt oss alla bara hoppas att det slutar bra, för min skull.

För övrigt fick jag årets största diss idag, återigen av Erica. Vi är mitt inne i en mycket intressant och givande diskussion när hon utbrister "ska se våra bästa år nu.. men vi hörs senare!". Våra bästa år (!?)... I say no more.

Dagens låt: Hard-Fi - Better do better


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Le Åsa

Våra bästa år? Det går fortfarande alltså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback