Och där börjar vår saga

Jag har en bild på Mickan på min blogg. Nu sitter vi här på Arlanda och kollar igenom min blogg. Mickan observerar bilden på henne och utbritster "jag ser ut som en hare!", personligen tycker jag att det är en fantastisk bild men det är ju inte första gången meningar går isär. Så vi har satt upp ett mål för våran resa, som nu närmar sig med stormsteg- bara fina bilder. Vi har många andra mål för resan men dom orkar vi inte rabbla nu. 
    Vi började resandet tidigt, 6.00 anlände vi till Umeå flygplats och har nu spenderat närmare fem timmar på Arlanda, bara five to go. Trots diverse trötthetstecken har vi ganska roligt. Vi har chillat lite med Snook, stött på en gammal bekant från Norge och gått Arlanda-runt. Följande timmar ska vi spendera med lite shopping av solskyddsfaktor, tidningar och andra förnödenheter. Sedan bär det alltså av mot en vecka i solen. Det känns som att många varit skeptiska till våran destination men vi är inte oroliga. Ett uttalat mål är faktiskt att komma hem med både armar och ben i behåll. Håll tummarna för att vi lyckas.

Slutligen vill vi önska alla där hemma en trevlig vecka för det ska vi ha!
довиждане

Snook - Mr Cool

Kommentarer
Postat av: evve

Åhh ska ni till utlandet! :P avvis!! ha så skoj nu! njut å festa åt mej! kram

Postat av: Sjögge

hallaaaoo. trist att du inte är hemma på måndag.. eller hemma över huvudtaget kanske man ska säga.
är så uttråkad.. funderar på bio ..typ själv ikväll :)
Nån Happy face film. måste ju gå i samma tema.
hoppas du mår utmärkt i solen (förhoppningsvis) och i havet. puss puss

2007-07-28 @ 16:41:05
Postat av: glömde

happy faces 4-ever! :D

2007-07-28 @ 16:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback