Somebody shake me

Det är sommar på riktigt och varenda jävel är brunare än mig. När t.o.m finnen på jobbet tycks ha kommit längre på årets bränna kändes måttet rågat. Det fanns inget annat alternativ än att spendera hela denna lediga nationaldag stekandes i solen. Det var kanske såhär i efterhand att gå ut lite väl hårt. Jag har inte ens fått nöjet att bli tomatröd, nej, det är skärt som gäller i år, grisrosa all over. Med lite tur har det lagt sig till helgen, jag skulle onekligen vara tacksam.

Anna har flyttat från Stockholm till Umeå och på köpet blivit deppresiv. Hon behövde något att ta hand om så hon köpte ett marsvin och döpte honom till King-Kong. Numer sitter hon hemma, klappar honom och känner kärleken flöda. Jag funderar på att bjuda Anna på fest i helgen. Fortsättning följer.

För övrigt går jag och många med mig i väntans tider. Det som har pontential att vända upp och ner på hela livet är inte långt borta nu, snart dimper det, bokstavligen talat, ner som ett brev på posten. Jag är nervös.

Sola lugnt!

Staind - So far away
Stellastarr - Sweet troubled soul
Ben Kweller - Nothing Happening


Kommentarer
Postat av: Linda

och när man trodde att den skära hurdfärgen var det värsta som kunde hända så börjar man ömsa skinn som en annan orm... livet är hårt! :P

2007-06-10 @ 20:40:19
Postat av: Anonym

men skojar du, vilken pers! jag har fortfarande inte återhämtat mig...

2007-06-11 @ 23:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback