Yeah, how long must you wait for him?

Förra inlägget skrevs för en vecka sen men blev aldrig publicerat så det fick komma nu, en vecka i efterhand. Det har hänt lite sen dess. Svaren leker fortfarande kurragömma och deltagarna har blivit ännu fler. Jag har gett upp letandet.

Jag fick hastigt och lustigt huvudrollen i en film. Det är en sjuk never ending story och jag lovar, när jag själv vet hur den slutar ska ni få hela storyn. Även om jag inte riktigt vet vad jag tycker om utvecklingen så måste jag erkänna att det är en riktig kvalitetsrulle, spänningen och dramatiken kan få självaste Terminator att börja skaka och blekna i jämföresle. Och belive me, jag skakar. Det tycks inte vara bestämt än om huvudrollsinnehavaren ska dö på kuppen eller leva lycklig i alla sina dagar. Jag har alltid gillat lyckliga slut. Synd bara att det inte är jag som ressigerar filmen. Återigen är det Ödet som drar i trådarna och kommer med det mest oväntade draget efter det andra. Jag vet inte om jag kan säga att jag, till skillnad från andra, väntar med spänning på slutet, jag känner mig snarare skräckslagen. Det är ju trots allt jag som har huvudrollen.

Dagens låt: Coldplay - In my place

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska nämnas att det är den i särklass BÄSTA(sjuka, mest sanlösa dock fantastiska) film jag någonsin sett och jag väntar med spänning på avslutet... inte minst för din skull malla men kanske även lite för min ;)

2007-05-11 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback