Dancing in the dark

Fem anledningar till oro:
  • Högen med kurslitteratur som inte fått någon uppmärksamhet.
  • Ekonomin (igen) - min bror har kommit på den briljanta idén att mamma ska få en resa till Kanarieöarna i julklapp och att pappa ska få en GPS. Vi spelar i lite olika ligor, jag och min bror. Men jag biter ihop, öppnar plånboken och hoppas att mina föräldrar förstår hur mycket jag faktiskt älskar dem.
  • Min lama redaktionsgrupp, no offence.. eller jo förresten: take offence!
  • Att vissa inte förstår skillnaden mellan plättar, pannkakor och ungspannkaka/tjockpannkaka, please!!
  • Vissa personers brist på självinsikt, oförmåga att förstå ironi och socialt missanpassade människor i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Martin A.K.A Mr Fashion

Helt jävla fantastiska punkter och som vanligt låter du inte alls bitter. Vilka tänker du på? Namnge!!!
Do it, tänk inte bara gör det... haha

2007-11-30 @ 11:06:42
Postat av: Felicia

men ooorka va som jag då ;)

2007-12-06 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback