I been here before there is no turning back

Att handla mat är inte speciellt roligt men idag kom jag på ett sätt som gör det galet kul: handling i grupp. Jag, Christian och Nisse traskade, trots minusgrader, iväg till Nacksta för att bland annat inhandla dammsugarpåsar till vad som egentligen är min dammsugare men mer har blivit våran gemensamma. Det tog tid men det var hysteriskt roligt, alla klankade ner på varandras val av märken, smaker och prisklass. Så det är ett tips, ta med dig en eller två trevliga typer nästa gång du ska handla och det blir så mycket roligare. Och om du vet var man köper dammsugarpåsar till en Melissa-dammsugare, please let me know, för inte är det på Coop i Nacksta i alla fall.

Ni undrar hur jag trivs i Sundsvall, jag trivs, jag verkligen TRIVS!






Kommentarer
Postat av: Frida

Ahhmen, tracka ner på min bild bara! Det är jag och Sofi på den, resten är oväsentligt!

Postat av: Sanna

Härligt att höra att du lever och frodas. Kram

2007-11-08 @ 21:57:40
URL: http://sannapannan.blogg.se
Postat av: Emma

Skönt att du trivs bruden.

2007-11-08 @ 21:58:47
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback