Bye Bye Baby

Okej, jag ska skriva ett reportage och tiden är rätt knapp så vad gör jag istället? Bloggar, såklart. Jag har precis kommit tillbaka från Sundsvall efter rätt många och långa dagar i Umeå. Med mig har jag pappa och Anna, vilket blir lite trångt i min etta på 22 kvadratmeter men det är trevligt också förståss. När jag kom hem från skolan var dessutom lägenheten städad och jag hade nya blommor och ett diskställ från Ikea, tack.

När jag var på ICA tidigare idag köpte kvinnan framför mig fryst färdighackad lök. Jag visste inte ens att det existerade, fine det är jobbigt med lökgråtögon men alltså, fryst och färdighackad?

Kvällens dilemma, utgång or not!?

Nej, reportage var det ja...

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

UHHH går inte ens att gämföra frysta och färska grönsaker ju!!! :P

Postat av: Emma

Haha, fryst lök. Vad..äckligt? Lycka till med reportaget bruden.

2007-11-01 @ 15:33:24
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback