ring, ring, why don't you give me a call?

Imorse ringde det på min dörr. Jag sprang omkring, återigen, i kortkort klänning med en knut på huvudet. Jag spelade hög musik och hade teven på högsta volym. Denna gång gjorde jag dock inte samma misstag. Jag lät det ringa, sänkte musiken och gömde mig darrande under täcket. Radio- och tv-verket, en klagande granne eller Jehovasvittnen, jag vill inte träffa någon av dem. Jag kommer fan aldrig att våga öppna dörren igen, they're all out to get me. Så om du planerar att göra en suprisevisit, don't.

Ett titthål i julklapp, tack.

Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha var du såå rädd!! lilla vännen då (inte på ett nedlåtande sätt) haha men lite kul vare ju..
ja önska dej ett titthål istället för att köpa ett,,,då kan man lika gärna betala tv-licensen!

2007-10-13 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback