Where trouble melts like lemondrops

Det är inte sant. Jag är inte bara fattig, jag ligger på minus. Jag har inte en krona att röra mig. Inte en enda krona. "Nåja", kanske du tänker, tillskott på kontot kommer ju om en sådär 3 dagar. Det är visserligen sant, men: räkningarna ligger på hög, frysen är tom och vintern närmar sig. När det sedan slår en att det faktiskt är lånade tillgångar man lever av är det inte alls roligt längre. Jag är inte van, och jag är framför allt inte redo att leva detta liv så snälla, skona mig.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hej sockerkakan. du är utmanad! :D

Postat av: Hannah

Kan tala om för dig att jag är inte så rik jag heller my friend! höhö

2007-10-24 @ 17:41:32
Postat av: Emma

känner igen det där, jävla studentliv man lever. grrr!!!

2007-10-25 @ 23:36:00
URL: http://etornqvist.blogg.se
Postat av: Sanna

Välkommen till the real world...

2007-10-30 @ 22:58:21
URL: http://sannapannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback