Kom in i matchen

Jag kan inte sova trots att jag gick i skolan från 8.15-17.00 idag. Därför kommer här en utvärdering av läget.
    Det känns som att jag lever i symbios med böckerna just nu. Innan kursen startade tjatade lärarna om att vi skulle sova med boken Massmedier under huvudkudden. De kallar den för bibel, jag associerar den visserligen med helvete men bibel.. nåja. Den är tjock, rosa och proppad med fakta. Och ja, även om den inte ligger under kudden så ligger den på nattduksbordet och skänker ångest morgon som kväll. Om en vecka är det tenta och jag ska klara den. Jag kommer att klara den. Och sedan, sedan ska jag hem och bara njuta. 

För övrigt tycker jag att det är svagt att ingen har masat sig hit än. Jag menar, Sundsvall som den motrolpol den är, vad väntar ni på? Det är mycket snack och lite hockey från många håll nu, skärpning! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej! Var faktisk på ikea i söndags och då tänkte jag att någonstans i sundsvall så bor faktigt malin, gills det? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback