Cello + sport = ?

Vi har en ny praktikant på jobbet. En sådan där liten praktikant, verkligen miniliten. I alla fall, Giffarna spelar mot Hammarby ikväll och en gubbe från redaktionen, som tydligen känner den lilla praktikanten,  kommer förbi sportredaktionen.

Gubben
: Daniel, du får gärna komma och se matchen hos oss!
Den lilla praktikanten: Ja, men jag har cello ikväll.
Gubben, sportchefen, reporter och jag själv tyst i huvudet: Cello!?
Den lilla praktikanten: Ja, jag har cello..
Gubben:
Du är minsann en sällsam pojk, du.


Kommentarer
Postat av: tova

Tjo, jag tycker det är bra att du skriver blogg, så man inte tappar bort dig liksom, för det vore obeskrivligt sorgligt. Jag ska bli gymnasielärare förresten. Rox on chica, vi hörs!

2008-04-10 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback