Den försvunna lampskärmen.

Någon har stuligt min lampskärm, det är mycket märkligt. Christian och Nisse befann sig i min lägenhet när stölden uppdagades. Det placerar dem av naturlig förklaring överst på listan över misstänkta, även om de förmodligen hamnat där annars också. Både nekar till brott, vilket de förmodligen hade gjort även om de var skyldiga.

Jag vet visserligen att Joel har förstört Tobbes likadana lampskärm, vilket ger dem båda motiv. Men ingen av dem har befunnit sig i min lägenhet under de senaste tre veckorna, och jag tycker att jag skulle ha märkt om min lampskärm varit borta så länge.

Jag vill verkligen ha tillbaka min lampskärm. Min lägenhet är inte hel utan den.
Har du sett eller hört något? Ring då polisens nummer för stöldgods, alternativt min mobil.


Kommentarer
Postat av: Någon som vet bättre

DU vet väl att polisen bara har ett nummer nu för tiden? 11414

2008-04-11 @ 16:47:50
Postat av: Vickan

Jag tror det är betjänten!!

Postat av: ElsaPälsa

Överste Senap med ljusstaken i salongen, garanterat! För vi spelar väl Cluedo..?

2008-04-12 @ 16:52:01
URL: http://elsalill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback