En kärleksförklaring

Snart kommer alla tillbaka till Sundsvall. Som jag har längtat. Jag har inte riktigt varit mig själv utan dem. Jag har inte druckit alkohol (!!! ja, jag vet att jag tjatar), jag har inte skrattat lika mycket och inte blivit lika irriterad. Det har liksom varit en avsaknad på känslor, typ. 

Men nu kommer de tillbaka, och det blir nice. Framför allt blir det nice för att de tre kvarlämnade, jag, Christian och Martin, slipper gå varandra på nerverna. De psykiska sammanbrottet var nära, om inte redan kommet, vid många tillfällen i går. 

Så välkommen tillbaka till Sundsvall!
Och förlåt för att jag lovande vår, jag kunde ju inte veta att det skulle bli snö just idag. 




Kommentarer
Postat av: ElsaPälsa

tack söt, jag känner mig så välkommen hem! Och vad härligt med snöslask, det tackar vi särskilt för!
Imorgon ska du få en megalång kram, be prepared! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback