Förstörd.

Tre timmars sömn och tolv timmars jobb börjar ta ut sin rätt. Min hjärna är dimmig och jag kommer inte ihåg ett ord av vad jag skrivit idag. Förutom att jag utsåg Sundsvall till Norrlands huvudstad, trots att det egentligen är Umeå. Men imorgon står det skrivit i tidningen, undertecknat med mitt namn, jag vet inte hur jag tänkte.

För övrigt är mitt misshandlade ben helgens snackis (förutom ett visst paket), och bara för att ni också ska förstå att jag menar allvar och inte är en känslig fjolla kommer jag inom en snar framtid att lägga upp en bild på mitt kallbrand-härjade ben. Missa inte det.

Nu ska jag bara sitta av sista timmen på jobbet och sedan göra en opponering på ett jävla PM innan jag får sova. Jag skulle chansa på att det dröjer cirka tre timmar, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback