Ömsesidig avsky.

Jag hatar hästar, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Och idag förbättrades inte vår relation direkt. Jag drog nitlotten och fick åka på hästhoppning. För det första fattar jag ingenting och för det andra klara jag mig utan stora, galna hästar överallt. När vi står där och ska fotografera en liten ponny tänkte jag vara lite vänlig och klappa den.
En liten ponny liksom. Men nej, då biter hästpuckot mig. Som om jag vore mat försöker den sluka min hand. Och det var som sagt bara en ponny, jag hade varit död om det var en fullvuxen sak.

Kommentarer
Postat av: ElsaPälsa

Mallan, om det var en liten pluttig ponny var den säkert bara rädd för dig och din läskiga fotograf :) Jag och Lisa ska ta med dig på turridning någon dag så ska du omvändas till hästnörd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback