Sms-fredag på jobbet.

Jag: Jag har tråkigt, roa mig!

Mickan: Ok, kul :p vad gör du?
Maja: Mitt vadben hoppade ur led och jag har genomgått en operation, det var kanske inte så roligt, men ändå. Hur är det med dig?
Nisse: Jag förstörde nyss en backspegel på vår bil. Nöjd?
David: Du har ingen humor så det går inte att roa dig :p  
Tobbe: Jag kan bjuda på en lägesrapport. Duger det? gick ut stenhårt med att skriva om småkids som åkte pulka. Gjorde två andrasmågrejer samma dag. Blev sjuk två dar. Kom tillbaka idag. Lite otydligt vilken status jag har på redaktionen men jag tror att de uppskattar min närvaro. Mycket kvinnor i 30-årsåldern. Nice På söndag ska jag på norrköping-djurgården. Också nice. Hur går det för dig?  
Elsa: Min syster har fixat en dejt med min kompis och Carl-Johan hörde av sig. Road?
Erica: Jag är jättefull och ska snart ut.

Svar uteblev från Emmagrisen och Linus.

Vad man kan tolka utifrån det här vet jag inte, förutom att vissa är bättre än andra på att roa.


Kommentarer
Postat av: freud

eller att jag inte är värd ett sms..

2008-04-02 @ 22:38:08
Postat av: Linus

Med tanke på svaren du fick så roade jag dej nog mest genom att låta dej fundera på vad jag egentligen höll på med under fredagskvällen ;)

2008-04-02 @ 22:52:10
Postat av: Malin

Frida: haha, vi hade en egen sms-konversation vid sidan om som var mycket större än så, remember?
Linus: Ja, vad gjorde du egentligen?

2008-04-02 @ 23:24:38
Postat av: ema

sorry darling, jag föredrar att roa dig live =) ses på måndag!

2008-04-05 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback