När man bloggar bara för att.

Dåligt bloggande. Men jag går igenom en livskris.. eller något. Överseende tack. Tanken på en radikal förändring är det enda som får mig upphetsad just nu. Jag funderar på svart hår, eller kanske kapa det helt. Eller varför inte ett könsbyte när vi ändå håller på.

Jag tycker ändå att jag är en relativt tolerant människa som inte jagar upp mig särskild lätt, även om jag vet att det råder delade meningar i den frågan. Men det finns personer i min klass, personer som provocerar mig. När de sätter igång med sina egenheter börjar det klia inom mig. Jag tänker på hur fula de är, hur otroligt obegåvade och korkade och helt enkelt hysteriskt dryga de är. Jag önskar att det öppnas en lucka i golvet där de faller ner och försvinner ur min åsyn. Och det är de snälla tankarna. De är säkert fina människor någonstans, men jag ser det inte. Så, nu var det sagt också. God natt.

Kommentarer
Postat av: Leja

jag tror du skulle vara skitsnygg i chokladbrunt hår. så du kan ju alltid börja där :) kram!
och vi ses på söndag eller måndag!!
(fast :(... jag vill inte åka hem!)

Postat av: Hanna

Ha ha, ja den underbara 10 poängs (ja jag vet att det är andra poäng nu!) kursen... Det är då man MÅSTE börja umgås med sina klasskamrater! Vare sig man vill eller inte...

2008-02-19 @ 19:51:49
Postat av: Rille

Jag tror på könsbyte, men får tjejen/killen/det behålla lingonveckan när det e gjort??

2008-02-27 @ 14:24:35
Postat av: Malin

Vilka frågor du ställer.. jag gissar på nej, men det är onekligen en intressant tanke. Och jag tror att avstår könsbytet för att slippa bli ett "det".

2008-02-27 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback