This years love och blablabla

Va fan. Nu blir jag arg. David påstår att man förtjänar hjärtan. Får man inga hjärtan imorgon är det för att man inte förtjänat det. Men seriöst, vem fan får hjärtan på alla hjärtans dag? (Ni med fasta förhållanden behöver inte svara på den fråga. Ni kan för övrigt hålla er borta överhuvudtaget imorgon. Låt oss låtsas att ni inte existerar, för allas trevnad.) Det är ju inte som på lång- och mellanstadiet direkt, när man satt och klippte och klistrade fina röda hjärtformade kort som man sedan spred till höger och vänster. Nej, så är det ju inte. Så vem fan är det då som får hjärtan på alla hjärtans dag? Seriöst! Vem?


Kommentarer
Postat av: David

Nu kommer du få sympati-hjärtan. Hela det där inlägget var ett "tyck synd om mig"-inlägg. HAHA!

2008-02-14 @ 02:07:15
Postat av: Malin

David: Åh nej, såg du igenom det så lätt? Jag har redan fått två, fungerar ju finfint det här;)

2008-02-14 @ 11:36:41
Postat av: Linus

Malla, den här dagen handlar inte om kärlek. Den handlar om kommersialism. Men visst, i pity you.

2008-02-14 @ 23:13:36
Postat av: Malin

Tack Linnet för att du alltid upplyser mig om saker som jag inte vet! Och tack för sympatierna.

2008-02-14 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback