It's not hard to dream, you will always be my Konstantine

Klockan 11.11 (I always catch the clock, it's 11.11 and now you want to talk) imorse fick jag ett anonymt krav om att jag ska blogga så tja, varför inte. Faktum är att jag inte har haft många lediga sekunder de senast dagarna. Har det inte varit skola så har det varit jobb. Just nu är jag i full färd med att ringa runt till alla Allsvenska fotbollstränare. Vilket tar både tid och energi, jag menar, namn som Roland Nilsson och Håkan Mild kan väl få (nästan) vem som helst att börja skaka. Och alla är ju inte trevligast i Sverige heller. Det verkar som att de flesta fotbollsklubbar har tillsatt trötta gubbar på tränarpositionen eller så blir man väl trött av jobbet, vem vet. 

Anyhow, anyway, jag har absolut inget vettigt att förmedla till omvärlden.

Så för gammla goda (?) tiders skull: Something Corporate - Konstantine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback