Last chance for one last dance?

Igår var en bättre dag än dagen innan och idag är en ännu bättre dag än igår. Vi klättrar uppåt alltså, Mange are you with me? Det trots att Ingemar grillar oss med polisjournalistik och ingresser tills både fingrar och hjärna brinner. Och jag går i Martins fotspår och ligger mig till framgång.. eller hur var det nu?

Det finns hopp i alla fall, jag hittade svaret på frågan och känner mig för stunden så jävla bra, trala trala trala.

Och så en idolbild, eftersom att handboll äntligen är lite kul igen.

image106

Kommentarer
Postat av: Mange

Jag är med dig. Något på efterkälken bara, men jag jobbar mig sakta uppåt.
Tack för sms:et sötaste du.
Saknar dig.

2008-01-23 @ 21:55:47
Postat av: Hanna

Det finns bara EN rätt väg att vandra... sängvägen!

2008-01-23 @ 23:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback