Man fyller bara år en gång per år, så varför inte fira två?

Del ett: Huvudsaken är att man står på benen..

                    

Del två: Det började bra, och sen gick det bara utför...

                   

Kommentar till de flesta bilder är överflödigt. Värt att notera är att kampanj "Få Christian (tandborstmannen) att gå på Malins fest" lyckades, till allas förvåning (?). Samt att bilderna inte framställer någon från sin bästa sida (förutom Linus som med orden: "jag vill ha den där jag är så snygg" fick en smickrande bild publicerad).  Annars tackar jag för två fulla fester och konstaterat att man inte blir klokare med åren.

Kommentarer
Postat av: Linus

Nu när jag sett den i stort format inser jag en sak!! jag ser enbart full ut.

2008-01-15 @ 00:16:49
Postat av: C

taskig bild... fan ! haha

2008-01-19 @ 14:19:43
Postat av: Elsa

Ojoj, Elsa är i gasen!! Galen bild, Mallan. Till skillnad från dig skäms jag inte över mina bilder utan tycker endast att det är underhållande :) Ikväll blir det nya galna bilder!

2008-01-25 @ 10:20:03
Postat av: Floo

groent är skoent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback