When I was young, it seemed that life was so wonderful

Imorgon blir jag officiellt gammal, 22 jävla år gammal. Jag vet inte hur det gick till, sedan när är "på spåret" veckans höjdpunkt och sedan när är graviditet, samboskap och förlovning etta på dagordningen? Jag förstår inte, och jag trivs inte med läget. Jag är liksom inte riktigt där än. Jag dricker inte kaffe, jag kan inte sticka och jag har framför allt inga cravings efter någon unge.. än.

Imorgon alltså. Jag har svårt att se att det skulle vara något att fira. Tur att jag har två liter vin och några få kompisar som fortfarande kan dansa natten lång i ungdomens tecken. För trots att siffrorna påminner mig om att jag borde börja acklimatisera mig till vuxenvärlden tänker jag inte sitta hemma med mina nystickade tjocksockar och en kopp kaffe framför "på spåret" varje fredag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kommer imorgon och firar dig, med dunder och brak!

Postat av: Sara

Good for you! ;)

fem min kvar... :P

2008-01-04 @ 23:54:43
Postat av: Emma

Haha, jag håller med dig.. jag är lika mesig som jag var när jag var 18..nästan ;P grattis iaf!

2008-01-05 @ 03:04:42
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback