Sexblogg och kändisskap nästa

Uppsala Nya Tidnings sportredaktion har en egen blogg. En egen blogg där alla mer eller mindre måste blogga. Idag blev jag uppmanad att länka till min egen blogg, den här alltså. Det skulle ju onekligen höja läsarsiffrorna. Något som Linnet nappade på direkt.

inus säger: fan va klockrent

linus säger: gör om den till SEXBLOGG nu

linus säger: Avslöja allt du gör i uppsala

Malin säger: haha

linus säger: Igår var jag på krogen, jag var så jävla kåt, så jag hade sex med en snubbe på krogen.

linus säger: GÖR DET NU

linus säger: LJUG

linus säger: Länka

linus säger: bli känd

Malin säger: haha, jag vet inte om jag vill bli känd linnet!

linus säger: Lugnt krönika i metro varje tisdag

linus säger: det är ju toppen


Kommentarer
Postat av: linus

Jag antar att jag ska kommentera, jag vet bara inte vad, jag vet bara inte vad.

2008-06-20 @ 03:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback