Uppsala dag 1 & 2

Jag hatade det i två timmar. Uppsala alltså. Men efter att jag hade gråtit ut lite kändes det bättre. Och nu känns det nästan bra. Eller i alla fall okej. Har hittills bara haft inskolning och det har skett relativt smärtfritt och utan några större missöden. Och alla är verkligen jättejättejätte trevliga, faktiskt. Men det är på fredag det är upp till bevis, då gör jag min första riktiga dag själv. Och när jag själv menar jag verkligen själv. Midsommarafton gör nämligen att alla är lediga, alla utom webben, det vill säga jag. Det känns verkligen fantastiska att vara själv första dagen på nya jobbet, men va fan, det värsta som kan hända är att det går åt helvete (mitt nya motto).

För övrigt har jag idag, för första gången i hela mitt liv, varit på speedway. Det var ändå sjukt kul. Fick se min gamla barndomsidol, eller nåja, en av de få speedwayförare jag kan förutom Tony Rickardsson, Greg Hancock live. Och så har jag varit i Eskilstuna, bara det är stort.


Kommentarer
Postat av: linus?!

Har du knarkat!?

Eskilstuna är eller var polisens kodord för knarkare, "Han är från Eskilstuna".

Lite kuriosa :)

2008-06-18 @ 06:50:26
Postat av: Emma

Linus should know:) Hahahaha....

2008-06-18 @ 09:44:41
Postat av: Rickard

Tänkte bara säga att jag e inslagsansvarig för all speedway på canal +, börja titta nu.

2008-06-18 @ 17:08:46
Postat av: Elsa

haha, bra att du läst på om speedway då, för det kommer ju jag säkert få ägna massa tid åt i sommar! När kommer det utlovade inlägget om mitt roliga svar på ditt sms om "ställningen"? HAHA!! Inte för att jag är säker på att jag verkligen vill läsa det...

Postat av: Malin

Jag har ju tyvärr inte den kanalen Rickard, annars skulle jag följa det med glädje!



Och Elsa, om du insistera så...

2008-06-19 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback