Att jobba i uppförsbacke


Imorgon är det dags för redaktionsövning. En veckans konstant press, stress och avsaknad av sömn. Av någon outgrundlig anledning har jag dessutom valt att vara nyhetschef. Jag hatar ansvar, jag hatar att bestämma och jag hatar att hitta knäck. Jag känner mig så jävla kvalificerad för uppgiften. Men jag vet ju hur det blir, hur omotiverad jag än är kommer tävlingsdjävulen att ta över och vara en sjuk pain in the ass. Jag har kommit på det, förut var jag rädd för att bli mördad av något random sådär, men nu har jag insett att jag löper störst risk för att bli dödad av någon jag känner när det är tävlingsdags, eller på fyllan. Lite provoceranade bara. Men det blir en rolig vecka. Och jag har en bra grupp. Vi slår ur underläge, som när Sverige spelade lika mot Argentina. Jag ska överleva, och helst vinna (med), dödens grupp, liksom.

För övrigt berättade Nisse att han brukar undra om jag är dum i huvudet på riktigt när han läser min blogg. Det är onekligen något att fundera över. God natt.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej hoppas allt e bra:)

Postat av: Sanna

godnatt

2008-03-03 @ 00:30:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Nisse

Hur motiverade jag det?

2008-03-03 @ 00:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback