Jag saknar.

Jag saknar Barcelona mest av allt och kollektivet med Pia och Erika.Jag saknar Umeå och Berghemstjejerna.De sjukt galna kvällarna med Linda, som kunde sluta hur,och var,som helst.Sleepovers med Sara,och Mange som får panik när solen går upp.Jag saknar utekvällarna.Jag saknar fotbollsturneringar på gröna gräsmattor,och jag saknar basket.Jag saknar världens bästa lag och jag saknar att vinna.Jag saknar att vara kär och att prata med Dig.Jag saknar min mamma, min pappa och framför allt min bror bror.Jag saknar sangria och cava och(nästan)allt som hände i den staden.Jag saknar matcherna och värmen.Jag saknar att vara bäst på Online och jag saknar Jossan och Mackan.Jag saknar att vara nöjd och jag saknar att vara ung och dum.Jag trivs så jävla bra,men jag saknar så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Sanna

We miss you to! Umeå är inte sig likt utan dig. Men i sommar då, DÅ!

Postat av: Mange.

Jag saknar dig.
Och jag känner fortfarande en stress när jag ser solen gå upp, med eller utan dig ;)
Åh vad jag saknar dig.

2008-05-19 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback