Kärlek.

Jag tog "ledigt" och  impulsdrog till Umeå för att Sundsvall och tentaångest tog knäcken på mig. Jag tänkte mig en lugn Valborg, ett glas vin, kompishäng och The Perishers. Det slutade med 10 drinkar, utgång och hångel på Max, typ. Sådär va. Men sjukt rolig och värd kväll, trots dagens bakfylla.
   Det var så fint med en Sara i högform, en Mange som var sötare än någonsin och en bror som bara var bäst. För att inte glömma berghemstjejerna, och Fridas fest som krävde en stadfirma dagen efter. Umeå var bättre än någonsin igår. Och att jag fick deklarara min kärlek efter åtta år. Nu ser jag fram emot att åka tillbaka till Sundsvall och skriva B-uppsats, yey.


Kommentarer
Postat av: sara

sjukt kul att ha dig här igen Gundi, om än bara för en kväll..men gud så trivsamt vi hade det.
kul även att du fick declare your love, finally!

2008-05-02 @ 10:05:13
Postat av: Vickan

Appropå kärlek; Brolle har gått och betuttat sig i ELIN LANTO

Postat av: Vickan

Appropå kärlek; Brolle har gått och betuttat sig i ELIN LANTO.

2008-05-03 @ 23:22:12
URL: http://www.victoriagund.blogspot.com
Postat av: C

Deklarerat kärlek efter åtta år?
det här verkar smaskigt...
jag förhör mig om det här imorgon...

2008-05-04 @ 03:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback