Vi är ju godkända i alla fall.

På väg hem efter världens enklaste tenta är jag arg för att jag klantade mig så mycket att ett bra betyg rök all världens väg. Christian, som är nöjd med sin egen insats, försöker trösta.

Han: Du är ju gokänd i alla fall, det är ju bra!
Jag: Nej, det är det inte!
Han: Jo, jag är bara glad att jag har gjort den.
Jag: Inte jag. Jag läste inte igenom anvisningarna så jag var nära att missa att all text utanför raderna inte räknades, så det var ju tur i alla fall.
Han: Va!?
Jag: Ja, om man skrev text utanför raderna så räknades inte den..
Han: Men.. okeeeeej. Då var det ju 3-4 frågor som jag missade.. jag är körd!
Jag: Äsch, du är ju godkänd i alla fall, det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback