My new Konstantine

Kommer ni ihåg min granne? Jag gjorde inte det, men snabbt blev jag påmind. Första gången jag lyssnar på musik, lugn och fin sovmusik på relativt låg volym, åker sleven fram och dunkar sönder min vägg. Förlåt, men jag tänker inte vara snäll längre. Nu är det krig.

Och Hanna, skvallret, det vill säga vilka nollor som har hookat med vilka, vilka faddrar som har hookat med vilka nollor, vilka faddrar som har hookat och unhookat med varandra osv, det sparar jag till nästan gång. Cliffhanger.

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag har hånglat med Frida!!

trodde jag i alla fall...

2008-09-15 @ 01:51:04
Postat av: Elsa

Haha, "grannen" uttalade sig om dig i fredags och sa att "Malin får INTE ha efterfest ikväll!!!" Vilket du inte heller hade. Hon borde vara glad för det och cut you some slacks.

Linus, du hånglade aldrig med Frida men däremot med Anders Clark...

Postat av: Linus

Det var en puss!

2008-09-15 @ 14:08:17
Postat av: Malin

Och Joakim Gerhardsson..

2008-09-15 @ 14:08:29
Postat av: Malin igen

Och Tobbe..

2008-09-15 @ 14:08:53
Postat av: Anonym

Det var på halsen... och det man inte minns har aldrig hänt!



Tobbe ja okej, men det har ingen sett.

2008-09-15 @ 14:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback