Forever

Just nu är jag enbart glad över följande tre saker:
1. Arne Hägerfors har fått ett hederpris och det har sällan känts så välförtjänt. Jag älskar Arne. 2. Att jag börjat spela basket på riktigt igen. Jag fattar inte att folk (i Sverige) inte fattar att det är världens bästa sport. Men det ska bli mitt livs mision, vissa vill rädda världen men jag ska göra basketen till nummer 1 i Sverige, typ.
3. Att jag om exakt en vecka och två dagar står och gråter ögonen ur mig på Coldplay. Men jag är rädd för att jag kommer att gråta mest om de inte spelar Fix you.

Det var det. Och just det, jag bloggar igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

För att blogga igen, så är du jävligt dålig på att blogga! ;) Ge oss skandaler!!!

2008-09-14 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback